esmaspäev, 2. jaanuar 2017

Sularahavaba pank?!


Sularahavaba pank?! Koduleheküljel on kirjas vaid - sularaha tehingud pangaautomaatides. Tundub, et tegemist on lisaväärtusega - ei pea ootama pikas järjekorras ja mõtlema, millal minu "number" saabub. Loomulikult on Tartus ainult kolm Swedbank'i esindust, kõige kauem avatud nendest Lõunakeskuse teeninduspunkt. Ja just see on sularahavaba esindus?! Aastavahetus tõi kaasa pangakaardi aegumise ning tõtates õhtul panka, et saada sularaha, vaatab mulle vastu inimtühi pank? Kuidas palun?! See esindus on alati rahvast täis, kuna kontoriinimesed ei jõua enne kella 17.00 kesklinna esindusse. Tere tulemast uude aastasse, sularaha vabasse aastasse. Peale tänast, võtan homme hommikul suurem osa säästudest pangast välja ning hakkan just sularahaga kauplusi külastama. Ei pea muret tundma, kui nt pangaautomaat on rikkis (nagu täna lõunal seisis Karete automaadil kiri "suletud") ja ei saa linnaliini bussipiletit osta. Ja pealegi, mis kasu sellest oleks olnud? Pangakaart oli ju kehtetu, olgugi, et internetipangas ilutses sama kaardi kohta teade "kehtiv". Kuid siiski kokkuvõtteks, teenindus oli väga kehv, haarasin kiirelt ID-kaardi ning ootan hommikuni, et külastada kesklinna kontorit. Ja lõpetuseks, olen enam kui kindel, et samasuguses olukorras on olnud mitmeid inimesi. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar