esmaspäev, 6. veebruar 2017

Vale pakend tootel, st 250g=10x250g, 8=10

Ja jälle peab postitama toiduteemalise sissekande. Külastasin Selveri kauplust, uurisin sügavkülma lette ning märkasin sooduskampaaniat paneeritud juustule, täpsemalt Gouda Ringe. Soodushind 2.69 €, tavahind 3.99 € -  kuna ma armastan juustupalle ning ise ei viitsinud seekord köögis möllama hakata, ostsin karbi juustu, teades, et pakis on 10 juusturõngast.

Ise veel vaatasin pakile otsa, esikaanel selgelt kirjas 250 grammi ning tagaküljel 10 x 250 grammi. Tol hetkel ei tulnud mõttesegi, et kuidas ma hoian käes 2,5 kilost karpi. Kuidas juust küll nii palju kaalub? 
Tavaliselt olen ise valmistanud juustupallid (muna, juust, riivsai, paprikapulber, sool, pipar, tšilli), kuid fritüüriõli oli otsa saanud ning Selverist seda samuti ei leidnud, leidsin alternatiivi - Gouda Ringe'i valmistusõpetuses oli kirjas, et need tuleb ahjuplaadile panna, ühelt poolt 5 min ja siis teiselt poolt 3 min. Wow, ei peagi õlis küpsetama, oli esimene mõte.
Ja asetan juusturõngad plaadile, loen üle ja mõtlen, kas ma tõesti ei oska enam arvutada? Mulle tundub, et pakis oli neid täpselt 8. Ja selles ma ei eksi. Ja siis hakkasin alles mõtlema, et kuidas küll üks juusturõngas kaalub 250 grammi? Langesin ikka päris haledalt reklaamiohvriks... või kuidas sellist eksitust nimetada, kas reklaamiks (st turunduseks) või müüginipiks?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar