kolmapäev, 1. veebruar 2017

Omniva - telefoniteenindus ning teenused?!

Millised on teie kogemused Omniva teenustega või nende teenindajatega? Helistasin infonumbrile, päris kiiresti sain löögile (imekombel), kuid mitte midagi asjalikku sealt ei kuulnud. Väga ebameeldiva ning nähvava häälega neiu haaras telefoni, ütlesin, et soovin oma müügijuhi telefoninumbrit, kuna olin visiitkaardi ära kaotanud. Ma mainisin ka klienditeenindajale oma müügijuhi ees- ja perekonnanime, kuid telefoninumbrit ei saanud.

Täpsustasin, et palun andke kasvõi lauatelefoni number. Konsultant seda mulle ei andnud ning hakkas aru pärima, kes ma olen (sellest oleks ta võinud alustada). Ilmselgelt, kui helistan ja ütlen konkreetse müügijuhi nime (neid andmeid koduleheküljel avalikult ei ole), olen inimesega varasemalt kokku puutunud. Kuna kogu teenindus oli nii ebameeldiv, siis ei täpsustanud ka mina ettevõtte nime, mille alt soovisin tellimust vormistada.

Aga miks? Sest ma leian, et müügijuhi tööülesannete hulka kuulub telefonile vastamine, ning kui ei väljastata mobiiltelefoni numbrit, siis lauatelefoninumbri võiksid nad siiski väljastada. Ja pealegi, ma oleksin leppinud ka konkreetse vastusega stiilis "Palun kirjutage oma müügijuhile kiri, kõik e-maili aadressid on eesnimi.perekonnanimi@omniva.ee". Kuid ka sellist vastust mulle ei tulnud. Kui palusin müügijuhtide üldnumbrit, siis vastuseks tuli, et Omnival on ainult üks üldnumber, millele ma helistasingi. Aga mis kasu on üldnumbrist, kui seal on ebakompetentsed inimesed?

Jääb mulje, et Omniva ei soovi oma kliente hoida - või äkki olen nende jaoks liiga väike ettevõte? Ja kuna telefoninumbrit ma ei saanud, võtsin ühendust DPD'ga, kes pakkus mulle ka soodsamaid hindu. Pealegi - nad laiendavad oma pakiautomaatide võrgustikku.

Ja veel seoses Omnivaga, ega need pakid ja kirjad ka väga korralikult vist ei liigu. Alles hiljuti ajasin ühte pakki tagasi, mis pidi minema kulleriga kliendile, kuid jõudis hoopis postkontorisse. Ega ühelegi kirjale kaks nädalat vastust ei tulnud, pidin mitmeid kordi "tülitama" infonumbrit ning üld e-maili aadressi. Aga arvel kajastus ikkagi kullerteenuse hind, läks veel paar nädalat, kuni 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar